Savladajte čak i male prostore za parkiranje brzo i sigurno uz pomoć za parkiranje

Sjećate li se prvih lekcija vožnje? Taj nemilosrdni instruktor za vožnju zapovijedao nam je da se stisnemo na previše sitni parkirni prostor. U vremenima kada se sve više pojavljuju ljubitelji auta/limuzina, a parkirališta postaju rjeđa i manja, pomoć pri parkiranju može biti vrlo korisna. Međutim, prije kupnje dodatne opreme za vozila, bez obzira radi li se o parkirnom sustavu ili nečem drugom, vlasnici automobila uvijek bi trebali nalaziti više informacija o njima.

Kvaliteta kamere je presudna

Ljudsko biće intenzivno reagira na vizualne podražaje. U ovom trenutku, proizvođači auto-rikverc sustava također se prilagođavaju ovom problemu. Da biste koristili pomoć pri parkiranju, kamera se nalazi na stražnjoj strani vozila. Aktivira se kada je uključen stupanj prijenosa za vožnju unatrag. Okolno područje prikazano je vozaču na zaslonu u kokpitu. Kvaliteta i značajke kamere presudne su za pouzdan pogled na video monitor. Vodootporna mini-obojana kamera trebala bi dakle biti u stanju podesiti okomito kut gledanja od 180 °. Konačno, vozač mora vidjeti prepreke koje se nalaze na niskim položajima. Pogotovo ako vozite u uskom i zbunjujućem parkiralištu u mraku, vaša pomoć pri parkiranju mora osigurati dobar noćni pogled. Integrirana IR prednja svjetla s rasponom do pet metara pružaju noćni pogled. Za svakoga tko želi nadograditi pomoć pri parkiranju, instalacija igra značajnu ulogu. Uostalom, instalacija bi trebala biti uspješna bez puno napora i tehničkog znanja. Na primjer, sa sustavom unatrag od luis.de, sustav se prikrije kao nosilac registarske pločice. Vozač ga jednostavno može zamijeniti i povezati ga s pozadinskim svjetlom. Monitor u boji također je priključen na 12V sustav i priključen je na usisnu papučicu u kokpitu.

Pomoć pri parkiranju čini prepreke glasnima

S ultrazvučnim senzorima za parkiranje trebate čuti. Senzori su montirani na stražnjoj i prednjoj strani automobila; LED zaslon označava pristup prepreke. Ovisno o udaljenosti od prepreke, LED diode mijenjaju boju. To je popraćeno intenzivnim upozoravajućim tonovima koji se podižu kontinurirano. Najkasnije, trebali biste pokušati kočnice. Za čisto akustične sustave, LED zaslon je izostavljen. Ovdje se morate oslanjati na sluh. Osim ultrazvučne metode, koristi se i tehnologija mjerenja preko radara. Prednosti takvih sustava:

• manje tehničkih napora

• uštede na težini

• nema vidljivih senzora

• neosjetljivost na ultrazvučne valove.

Nedostatak takvih parkirnih pomagala: U vrlo jakoj kiši može dovesti do pogrešaka u mjerenju.

Unatoč pomoći pri parkiranju: Važno je pogledati unatrag

Svatko tko želi imati dodatnu udobnost kada se parkira sada se može odlučiti i za potpuno automatski sustav. To praktički potpuno uklanja upravljač iz ruku vozača. Prije svega, pomoć pri parkiranju prepoznaje se prilikom vožnje na dovoljno dugačkom parkirnom mjestu. Sada vozač mora samo pustiti upravljač i slijediti nekoliko uputa kako bi savršeno parkirao vozilo na parkiralištu. Postoji samo mali "rad pedala" - automatski sustav preuzima ostatak. Ipak, važno je ne oslanjati se slijepo na ovo ugodno rješenje. Iako ste možda privremeno pustili upravljač, gledanje unatrag još je uvijek bitno. To ne štiti samo gume i naplatke vašeg automobila. Također morate uvijek imati na umu ostale korisnike ceste i njihova vozila. Uostalom, odgovornost za bilo kakvu štetu i dalje snosi vozač.

Pretplatite se na naše obavijesti

Odgovor na: {{replyComment.author}}
Sva polja su obavezna
Komentar je uspješno poslan

prema gore